הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2010 3:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי לוין עם תוכן  מה אתה ממליץ?
נושא: מה אתה ממליץ? תאריך: 3/21/2010 3:46:00 PM
מחבר/ת: איתי לוין

אני רוכב סינגלים, הרומני, בן שמן וזה אבל לאחרונה התחלתי לקפוץ קפיצות כמו אלה בתמונה למעלה..
השאלה שלי היא האם בכלל צריך מגנים לקפיצות כאלה, או שצריך מגנים רק למפרק ולברך או שזאת קפיצה שמצריכה מגנים על השוק ועל האמה... ועוד משו, מגנים על כל הצלע מגבילים את הרוכב בעליות ובקטעים טכניים עד כדי כך שכדי לוותר עליהם?


חזרה לפורום