הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2010 11:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי לוין עם תוכן  יצא לך להשתמש איתו?
נושא: יצא לך להשתמש איתו? תאריך: 3/21/2010 11:05:00 PM
מחבר/ת: איתי לוין

הוא לא מגביל את הנוחות ברכיבה כי הוא מגן גם על השוק?


חזרה לפורום