טקסט הודעת פורום
| 3/22/2010 2:47:00 AM |
|
נושא: הוא מהברך ומטה.. תאריך: 3/22/2010 2:47:00 AM
מחבר/ת: אייל טפיירו
וכן היה לי אותו מגן נוח יחסית שעושה עבודה מעולה...(חשוב שמגן יהיה ארוך בין היתר בגלל שלפעמיים הרוכב מקבל מכה על הרגל מהפדל ...והמגן חוסך המון סריטות וכאבים..)
|
חזרה לפורום |
|
|