הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/22/2010 2:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל טפיירו עם תוכן  הוא מהברך ומטה..
נושא: הוא מהברך ומטה.. תאריך: 3/22/2010 2:47:00 AM
מחבר/ת: אייל טפיירו

וכן היה לי אותו מגן נוח יחסית שעושה עבודה מעולה...(חשוב שמגן יהיה ארוך בין היתר בגלל שלפעמיים הרוכב מקבל מכה על הרגל מהפדל ...והמגן חוסך המון סריטות וכאבים..)


חזרה לפורום