הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/22/2010 8:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ד עם תוכן  החלפת סטירר
נושא: החלפת סטירר תאריך: 3/22/2010 8:49:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד

יש אפשרות להחליף סטירר? או את הקראון יחד עם הסטירר?
ואם כן, סטירר+קראון זה יקר או שזה באזור העשרות/מאות שקלים?
וגם, אפשר להשיג כזה דבר? או שלא מוכרים חלקים כאלו בנפרד?
תודה.


חזרה לפורום