טקסט הודעת פורום
| 3/22/2010 8:49:00 PM |
|
נושא: החלפת סטירר תאריך: 3/22/2010 8:49:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד
יש אפשרות להחליף סטירר? או את הקראון יחד עם הסטירר? ואם כן, סטירר+קראון זה יקר או שזה באזור העשרות/מאות שקלים? וגם, אפשר להשיג כזה דבר? או שלא מוכרים חלקים כאלו בנפרד? תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|