טקסט הודעת פורום
| 3/23/2010 11:52:00 AM |
|
נושא: עוד בעיה תאריך: 3/23/2010 11:52:00 AM
מחבר/ת: michael *****
תודה על התשובה.
ישנה עוד בעיה באופנים, כאשר הגלגל מסתובב הפדלים מסתובבים ב"יחד" עם הגלגל. האם זאת בעיה באותו החלק שגורם לבעיה שהזכרתי קודם?
בתודה, מיכאל
|
חזרה לפורום |
|
|