טקסט הודעת פורום
| 3/23/2010 2:48:00 PM |
|
נושא: לא רלוונטי תאריך: 3/23/2010 2:48:00 PM
מחבר/ת: michael *****
אחרי ניקוי יסודי של האופניים והרבה דיגריזר להוצאת הג´יפה שתי הבעיות נעלמו :confused: למישהו יש מושג איך זה אפשרי (הרי הבעיה היא בחלקים הפנימיים של מערכת ההינע)?
בכל מקרה תודה על העזרה
|
חזרה לפורום |
|
|