הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/23/2010 5:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  אפשר לעשות איתם XC ואולי קצת יותר ...
נושא: אפשר לעשות איתם XC ואולי קצת יותר ... תאריך: 3/23/2010 5:09:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

לא הייתי קופץ איתם מדרגות גבוהות ...


חזרה לפורום