טקסט הודעת פורום
| 3/23/2010 8:32:00 PM |
|
נושא: הבעיה בטוח לא הייתה בשרשרת תאריך: 3/23/2010 8:32:00 PM
מחבר/ת: michael *****
הבעיה הייתה משהו בקסטה (כשסובבתי את הקסטה בלי השרשרת אז הבעיה הופיעה בכל מקרה)
נראה מה יהיה בנסיעות הבאות, בינתיים הכל בסדר :D
|
חזרה לפורום |
|
|