הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/23/2010 9:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון קרני עם תוכן  מעבר מז"ק לשיכוך מלא
נושא: מעבר מז"ק לשיכוך מלא תאריך: 3/23/2010 9:42:00 PM
מחבר/ת: אלון קרני

שלום לכולם,

אני רוכב כיום על GT AVALANCHE 2.0, ושוקל לעבור לשיכוך מלא.
שמתי על הכוונת את ה-GT SENSOR 2.0 החדשים. מבחינת המכלולים וסוג המתלה נראה לי שהאופניים מתאימים לי מבחינת סוג הרכיבה (XC, סינגלים, קפיצות קטנות).
האם למישהו יש נסיון מעשי עם הדגם הנ"ל ?
האם אתם ממליצים לבחון דגמים אחרים ?
תודה על העזרה


חזרה לפורום