נושא: מעבר מז"ק לשיכוך מלא תאריך: 3/23/2010 9:42:00 PM
מחבר/ת: אלון קרני
שלום לכולם,
אני רוכב כיום על GT AVALANCHE 2.0, ושוקל לעבור לשיכוך מלא. שמתי על הכוונת את ה-GT SENSOR 2.0 החדשים. מבחינת המכלולים וסוג המתלה נראה לי שהאופניים מתאימים לי מבחינת סוג הרכיבה (XC, סינגלים, קפיצות קטנות). האם למישהו יש נסיון מעשי עם הדגם הנ"ל ? האם אתם ממליצים לבחון דגמים אחרים ? תודה על העזרה
|