טקסט הודעת פורום
3/24/2010 7:03:00 AM
Ofer Erez
אז לא פתרת את הבעיה ...
נושא:
אז לא פתרת את הבעיה ...
תאריך:
3/24/2010 7:03:00 AM
מחבר/ת:
Ofer Erez
לך למכונופן שיפתח את הקסטה ויאשר לך שהמנגנון הפנימי תקין.
חזרה לפורום