טקסט הודעת פורום
| 3/24/2010 3:10:00 PM |
|
נושא: Trek Fuel 80 תאריך: 3/24/2010 3:10:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל
שים לב כי בראש ובראשונה FUEL 80 הם הינם אופני שבילים ולא אופני XC. כמובן שאתה יכול לעשות איתם XC ואף לרדת איתם מדרגות של 30-40 ס"מ בכייף..
אם אתה רוצה אופני XC חפש לך זוג עם בולמים במהלך 100 מ"מ...
|
חזרה לפורום |
|
|