הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/24/2010 3:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  Trek Fuel 80
נושא: Trek Fuel 80 תאריך: 3/24/2010 3:10:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל

שים לב כי בראש ובראשונה FUEL 80 הם הינם אופני שבילים ולא אופני XC.
כמובן שאתה יכול לעשות איתם XC ואף לרדת איתם מדרגות של 30-40 ס"מ בכייף..

אם אתה רוצה אופני XC חפש לך זוג עם בולמים במהלך 100 מ"מ...




חזרה לפורום