טקסט הודעת פורום
| 3/24/2010 8:37:00 PM |
|
נושא: צור קשר עם היבואן של הבולם תאריך: 3/24/2010 8:37:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל
לא ידוע לי שניתן להחליף רק סטירר. מחליפים את הסטירר + הקראון.
דבר עם היבואן של הבולם בנוגע למחירים, הרבה פעמים יש חלקים יד שניה במצב טוב במחירים זולים.
|
חזרה לפורום |
|
|