טקסט הודעת פורום
3/25/2010 10:32:00 AM
פלג ויסמונסקי
כמה שאלות
נושא:
כמה שאלות
תאריך:
3/25/2010 10:32:00 AM
מחבר/ת:
פלג ויסמונסקי
מה יותר טכני שבילים או XC?
למה בשביל לנסוע XC אני צריך בולם יותר נמוך?
חזרה לפורום