הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2010 10:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  פלג ויסמונסקי עם תוכן  כמה שאלות
נושא: כמה שאלות תאריך: 3/25/2010 10:32:00 AM
מחבר/ת: פלג ויסמונסקי

מה יותר טכני שבילים או XC?
למה בשביל לנסוע XC אני צריך בולם יותר נמוך?


חזרה לפורום