נושא: לא מאמין שיש כאלה עם נסיון רב !!! תאריך: 3/25/2010 5:40:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
אלו דגמי 2010 ולכן לא צפוי שמישהו כאן יוכל לתת לך מידע מלבד רושם ראשוני ונוחות שהם לרוב אינדיבידואליים לרוכב ... לחברה הנ"ל יש שם טוב ... באילו מחירים מדובר ? בחול העלות כ10 א´ ש"ח ... חתיכת קפיצה ברמה וגם במחיר ... הייתי בודק את הFORCE ... בהצלחה בבחירה
|