טקסט הודעת פורום
| 3/25/2010 7:30:00 PM |
|
נושא: XC = קרוס קאנטרי תאריך: 3/25/2010 7:30:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל
שמדובר על קרוס קאנטרי מדובר על רכיבה מהירה יותר ובדרך כלל בשטח יותר טכני. בולמים קצרים יותר נותנים גאומטריה קרבית יותר שבסופו של דבר עוזרת להגיע למהירויות גבוהות יותר, עוזרת בטיפוס עליות ועוד.
|
חזרה לפורום |
|
|