נושא: כיוון של ברקס דיסק הידראולי תאריך: 3/26/2010
מחבר/ת: שקד מאיר
מישהו יכול להגיד לי איך מכוונים את הרגישות של הידית של הברקס? ברקס הידראולי שימנו דאור
אני יודע שבברקס כבל מכאני הייתי פשוט מושך את הכבל או מבריג החוצה בידית, אבל אני חדש עם האופניים ועם הברקסים האלה לכן אין לי מושג. רק לידיעה, חיפשתי באינטרנט במלא מקומות ולא מצאתי כלום...
תודה מראש, שקד.
|