הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2010 1:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי לוין עם תוכן  למה יש לך kona מ2005 וגם מ2009?
נושא: למה יש לך kona מ2005 וגם מ2009? תאריך: 3/26/2010 1:36:00 AM
מחבר/ת: איתי לוין

למה קנית עוד פעם את אותו הדגם? סתם לדעת..


חזרה לפורום