טקסט הודעת פורום
3/26/2010 1:36:00 AM
איתי לוין
למה יש לך kona מ2005 וגם מ2009?
נושא:
למה יש לך kona מ2005 וגם מ2009?
תאריך:
3/26/2010 1:36:00 AM
מחבר/ת:
איתי לוין
למה קנית עוד פעם את אותו הדגם? סתם לדעת..
חזרה לפורום