טקסט הודעת פורום
3/26/2010 11:52:00 AM
נוה אוסטפלד
שלום
נושא:
שלום
תאריך:
3/26/2010 11:52:00 AM
מחבר/ת:
נוה אוסטפלד
קניתי את אותו הדגם כי הייתי מרוצה מהאופניים ובכלל המכלולים ...אבל התקדמתי ואני רוצה אופניים חדשות.
חזרה לפורום