טקסט הודעת פורום
| 3/26/2010 3:30:00 PM |
|
נושא: נוה, הפורום איננו המקום המתאים למודעות כאלה תאריך: 3/26/2010 3:30:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בשביל זה יש לוחות. כשאתה מפרסם מודעה בלוחות, זה מופיע בכל הודעה שאתה כותב, וכך אתה מקבל עוד פרסום, בלי להציף את הפורום. הפעם לא מחקתי, אבל אל תתרגל לזה....
שבת שלום
|
חזרה לפורום |
|
|