טקסט הודעת פורום
| 3/27/2010 7:15:00 AM |
|
נושא: בברקס דאור אין אפשרות לכיוון הרגישות תאריך: 3/27/2010 7:15:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש לו מנגנון אוטומטי, ולא אמורה להיות בעיה עם זה. לי יש כאלה כבר מעל שנתיים, ואין בעיות.
מה הסיבה שאתה רוצה לשחק עם זה? ברקס ספוגי או חד מדי? יכול להיות שפעולת בלידינג פשוטה תפתור את הבעיה?
|
חזרה לפורום |
|
|