טקסט הודעת פורום
| 3/28/2010 8:43:00 PM |
|
נושא: תודה על העזרה תאריך: 3/28/2010 8:43:00 PM
מחבר/ת: ליאור וייסמן
קראתי קצת יותר על ברקסים הידראולים, נשמע כאילו זאת אכן הבעיה. אני אקח את זה למכונאי מוסמך שיעשה עם זה משו.
נחמד פה בפורום יש היענות ונראה שהחבר´ה טובים...
שוב תודה וחג שמח, שקד.
|
חזרה לפורום |
|
|