הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2010 8:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור וייסמן עם תוכן  תודה על העזרה
נושא: תודה על העזרה תאריך: 3/28/2010 8:43:00 PM
מחבר/ת: ליאור וייסמן

קראתי קצת יותר על ברקסים הידראולים, נשמע כאילו
זאת אכן הבעיה.
אני אקח את זה למכונאי מוסמך שיעשה עם זה משו.

נחמד פה בפורום יש היענות ונראה
שהחבר´ה טובים...

שוב תודה וחג שמח,
שקד.


חזרה לפורום