טקסט הודעת פורום
3/28/2010 8:57:00 PM
גיא בראל
על חלקי אופניים...
נושא:
על חלקי אופניים...
תאריך:
3/28/2010 8:57:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
אין מכס,יש רק מע"מ ואם שולחים לך את הציוד יש מצב שתשלם
עמלת "חרטה" בסך 150 ש"ח.
חזרה לפורום