הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2010 8:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  על חלקי אופניים...
נושא: על חלקי אופניים... תאריך: 3/28/2010 8:57:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

אין מכס,יש רק מע"מ ואם שולחים לך את הציוד יש מצב שתשלם
עמלת "חרטה" בסך 150 ש"ח.


חזרה לפורום