טקסט הודעת פורום
| 3/29/2010 12:06:00 PM |
|
נושא: לדעתי תאריך: 3/29/2010 12:06:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
תכנס ל"פדלים" ותראה אם יש להם דגם 2009. משהו מהבסיסיים. תוכל למצוא לדעתי אופניים של מארין או איירון הורס במחיר המבוקש. לדעתי עדיף על שווין.
חג שמח
|
חזרה לפורום |
|
|