נושא: נכון שלא צריך להיות קשר ל"לפטי" תאריך: 3/31/2010 9:28:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
צריך לבדוק חופשים בכל מערכת ההיגוי ואם יש קושי בנקודה מסויימת (גם אם לא בטווח הצידוד הרגיל ברכיבה) אז אולי זה מעיד על בעיה נוספת במיסבי ההיגוי.
בנוסף, צריך לבדוק שהכידון בניצב לגלגל הקידמי. לפעמים עקב נפילות יכולה להיות תזוזה בכיוון זה.
|