הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/1/2010 3:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדי שינדר עם תוכן  פדלים חורקים
נושא: פדלים חורקים תאריך: 4/1/2010 3:23:00 PM
מחבר/ת: עדי שינדר

היי חבר´ה
אני חדש בכל העניין הזה ואשמח אם תוכלו לעזור לי

יש לי בעיה של רעש קל של חריקה מהפדלים. זה קורא לאחר נסיעה ממושכת

גם בפידול לאחור יש את הרעש הזה של החריקה

מה זה יכול להיות?
האם צריך לשמן משהו? אם כן אז איזה סוג שמן?

או אולי צריך לחזק איזשהו בורג?




חזרה לפורום