טקסט הודעת פורום
| 4/1/2010 8:01:00 PM |
|
נושא: שאלה על fox rp23 תאריך: 4/1/2010 8:01:00 PM
מחבר/ת: פלג ויסמונסקי
שלום רציתי לדעת עליו קצת יותר איך לתפעל אותו כי בחנות הסבירו לא כמו שצריך. איזה מהמצבים של ה PP הוא הרך ואיזה הכשיח. איך אני גורם לבולם להיות יותר קפיצי. תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|