הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/1/2010 8:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  פלג ויסמונסקי עם תוכן  שאלה על fox rp23
נושא: שאלה על fox rp23 תאריך: 4/1/2010 8:01:00 PM
מחבר/ת: פלג ויסמונסקי

שלום
רציתי לדעת עליו קצת יותר איך לתפעל אותו כי בחנות הסבירו לא כמו שצריך.
איזה מהמצבים של ה PP הוא הרך ואיזה הכשיח.
איך אני גורם לבולם להיות יותר קפיצי.
תודה.


חזרה לפורום