הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2010 3:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נבו FVI עם תוכן  שאלה בנוגע ל ROCK SHOX PIKE
נושא: שאלה בנוגע ל ROCK SHOX PIKE תאריך: 4/2/2010 3:43:00 PM
מחבר/ת: נבו FVI

שלום יש לי אופני STP 2 בלי דיסקים (V BRAKE) ורציתי לדעת אם אני יכול

לשים עליהם את הבולם ROCK SHOX PIKE

תודה לעונים מראש, נבו :)


חזרה לפורום