טקסט הודעת פורום
| 4/2/2010 3:43:00 PM |
|
נושא: שאלה בנוגע ל ROCK SHOX PIKE תאריך: 4/2/2010 3:43:00 PM
מחבר/ת: נבו FVI
שלום יש לי אופני STP 2 בלי דיסקים (V BRAKE) ורציתי לדעת אם אני יכול
לשים עליהם את הבולם ROCK SHOX PIKE
תודה לעונים מראש, נבו :)
|
חזרה לפורום |
|
|