הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2010 4:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן ב עם תוכן   כן אפשרי
נושא: כן אפשרי תאריך: 4/2/2010 4:08:00 PM
מחבר/ת: מתן ב

אבל על הפייק אין חיבור ל v ברייק אז תצטרך גם לשדרג לדיסק
(האופן הנ"ל אינו שלי)


חזרה לפורום