טקסט הודעת פורום
4/2/2010 4:08:00 PM
מתן ב
כן אפשרי
נושא:
כן אפשרי
תאריך:
4/2/2010 4:08:00 PM
מחבר/ת:
מתן ב
אבל על הפייק אין חיבור ל v ברייק אז תצטרך גם לשדרג לדיסק
(האופן הנ"ל אינו שלי)
חזרה לפורום