נושא: אפשר לשדרג רק את הבלם הקדמי תאריך: 4/2/2010 6:32:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש לי זוג שהגיע עם בלמי חישוק, והחלפתי בולם שתומך רק בדיסקים, אז החלפתי את הבלם הקדמי לדיסק מכאני. במקרה שלי זה היה פשוט וזול - הגלגלים התאימו מלכתחילה לדיסקים, הידית נשארה, הוספתי קאליפר ודיסק כבר היה לי ספר מהאופניים השניים (אבל בכל מקרה, דיסק משומש הוא לא יקר. רק שים לב שהוא לא עקום, אפילו קצת...).
|