נושא: קודם כל, תאריך: 4/2/2010 9:41:00 PM
מחבר/ת: ערן ה
אם לא הבנת, תבקש שיסבירו שוב :) בשביל הכסף שהם מקבלים הם יכולים להרשות לעצמם להקדיש לך עוד כמה דקות. תכלס לשאלתך, כשאתה יושב על האופניים צד שמאל הוא הרך וימין הקשיח. בכל מקרה, את כל הפרטים הטכניים על כל הבולמים של Fox תוכל למצוא באתר (המצוין) שלהם - http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/manuals.htm
בהצלחה, --ערן
|