טקסט הודעת פורום
| 4/2/2010 11:15:00 PM |
|
נושא: תודה רבה אבל תאריך: 4/2/2010 11:15:00 PM
מחבר/ת: פלג ויסמונסקי
התכוונתי יותר למצבים של ה ProPedal, שלושת המצבים איזה מהם הרך ביותר ואיזה הכשיח. אני רציתי שהבולם יהיה כמה שיותר קפיצי אז האם כדאי לי גם להוריד מלחץ האויר שבבולם (שמכוון למשקל שלי - 70 ק"ג)
|
חזרה לפורום |
|
|