הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2010 11:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  פלג ויסמונסקי עם תוכן  תודה רבה אבל
נושא: תודה רבה אבל תאריך: 4/2/2010 11:15:00 PM
מחבר/ת: פלג ויסמונסקי

התכוונתי יותר למצבים של ה ProPedal, שלושת המצבים איזה מהם הרך ביותר ואיזה הכשיח.
אני רציתי שהבולם יהיה כמה שיותר קפיצי אז האם כדאי לי גם להוריד מלחץ האויר שבבולם (שמכוון למשקל שלי - 70 ק"ג)


חזרה לפורום