הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2010 11:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף . עם תוכן  שרשרת נוגעת בכלוב כשאני נמצא בהילוך נמוך....
נושא: שרשרת נוגעת בכלוב כשאני נמצא בהילוך נמוך.... תאריך: 4/3/2010 11:00:00 AM
מחבר/ת: אסף .

שלום לכולם
יש לי בעיה קטנה.....
כשאני מעביר את השרשרת לגלגל שיניים הקטן ביותר היא מנוגעת בכלוב הזה שמעל הגלגל שיניים,
מישהו יודע למה זה קורה ומה אפשר לעשות ?

תודה מראש.



חזרה לפורום