טקסט הודעת פורום
| 4/3/2010 6:23:00 PM |
|
נושא: הצלבה תאריך: 4/3/2010 6:23:00 PM
מחבר/ת: יגאל אטין
מה שאתה עושה נקרא הצלבה,אתה לא יכול לשים מקדימה הילוך נמוך ומאחורה הילוך גבוה ולהיפך. אם בכל זאת אתה רצה לנסות לסדר את זה אתה צריך לשחק בברגים של המעביר הקדמי ובכבל..
|
חזרה לפורום |
|
|