הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2010 6:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל אטין עם תוכן  מיסבי הציר
נושא: מיסבי הציר תאריך: 4/3/2010 6:25:00 PM
מחבר/ת: יגאל אטין

יש סיכוי שיש לך חול במיסיבים של הציר,או שהמסייסבים התפרקו,תבדוק אם יש חופש בקראנק.
שווה להיכנס לחנות שמתקנת אופניים.


חזרה לפורום