טקסט הודעת פורום
4/3/2010 6:25:00 PM
יגאל אטין
מיסבי הציר
נושא:
מיסבי הציר
תאריך:
4/3/2010 6:25:00 PM
מחבר/ת:
יגאל אטין
יש סיכוי שיש לך חול במיסיבים של הציר,או שהמסייסבים התפרקו,תבדוק אם יש חופש בקראנק.
שווה להיכנס לחנות שמתקנת אופניים.
חזרה לפורום