נושא: נזילה בבולם..(?) תאריך: 4/3/2010 11:05:00 PM
מחבר/ת: ישראל סילברברג
האם בבולם Rock Shox Dart 3 יש שמן או שזה רק קפיץ פלדה? בכל מקרה, קניתי את האופניים ביד שניה לפני שבוע ותוך כדי הרכיבה הראשונה ביום שישי גיליתי שיש כל הזמן זמן על הבולם ועל החישוק של הצינור אליו שוקע הבולם. מה עושים?!
כבר הוצאתי 300 שקל על החלפת סטם כידון וכבלים על האופניים, אני מנסה להוציא כמה שפחות עכשיו. אני יודע שיש אחריות על הבולם אבל הקונה המקורי בכלל לא קיבל קבלה כשהוא קנה את האופניים..
|