הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2010 8:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  בולם RockShox Dart 3
נושא: בולם RockShox Dart 3 תאריך: 4/4/2010 8:19:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

בבולם יש קפיץ פלדה ברגל שמאל ומנגנון שיכוך שמן ברגל ימין.
במידה ויש נזילה זה אומר שיש לבצע טיפול (לפחות החלפת אטמים).

אם קנית יד שניה מחנות אז אמורה להיות לך אחריות למספר חודשים, אם מאדם פרטי והוא הסתיר את הבעיה (במידה והייתה קיימת לפני כן - יהיה לך קשה להוכיח) אז זו בעיה משפטית - לא בטוח שכדאי להכנס לזה אבל לשיקולך.

הטיפולים ב-RockShox מבוצעים ע"י היבואן (קובי - http://www.becidan.com/) תתקשר אליו לקבל ייעוץ בעניין.

אני יודע שגם סדנת הבולמים של מצמן בפולג (09-8853960) יכולה לבצע טיפולים בכל הבולמים (אבל זה לא מוכר ע"י כל היבואנים במידה והבולם עדיין באחריות)

בהצלחה :)


חזרה לפורום