הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2010 2:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  עם שניהם יש לי נסיון מוגבל על אופניים של חברים
נושא: עם שניהם יש לי נסיון מוגבל על אופניים של חברים תאריך: 4/4/2010 2:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

שניהם ראויים ללא ספק. אם הייתי נאלץ לבחור רק מבין שניהם, סביר להניח שהייתי מעדיף את הריין, אבל זה עניין של טעם אישי, לא של יתרון מובהק כלשהו.

דרך אגב - למה "לשדרג" את הבולם?


חזרה לפורום