נושא: שאלה בקשר לשדרוג אופניים לצורכי שטח אגרסיבי יותר.. תאריך: 4/4/2010 4:39:00 PM
מחבר/ת: עמי גולד
שלום רב אנשים.. ברשותי אופני הSpecialized Hardrock Sport Disc 2010 ותהיתי מה אני צריך לשדרג כדי שאוכל לקפוץ איתן מגובה של מטר-מטר וחצי ככה ולרכב קצת יותר באגרסיביות? איזה שדרוג יעשה את ההבדל ויאפשר שימוש שכזה? מה אתם אומרים?
|