הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2010 4:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמי גולד עם תוכן  שאלה בקשר לשדרוג אופניים לצורכי שטח אגרסיבי יותר..
נושא: שאלה בקשר לשדרוג אופניים לצורכי שטח אגרסיבי יותר.. תאריך: 4/4/2010 4:39:00 PM
מחבר/ת: עמי גולד

שלום רב אנשים..
ברשותי אופני הSpecialized Hardrock Sport Disc 2010 ותהיתי מה אני צריך לשדרג כדי שאוכל לקפוץ איתן מגובה של מטר-מטר וחצי ככה ולרכב קצת יותר באגרסיביות? איזה שדרוג יעשה את ההבדל ויאפשר שימוש שכזה? מה אתם אומרים?


חזרה לפורום