טקסט הודעת פורום
| 4/4/2010 6:37:00 PM |
|
נושא: אני אבדוק את מה שאתה אומר.... תאריך: 4/4/2010 6:37:00 PM
מחבר/ת: אסף .
יכול להיות שזה נגע מכיוון שזאת הייתה תחילת הצלבה... האופניים הם חדשות ולכן עוד לא רכבתי עליהם יותר מדי כדי לבדוק את העניין. אבל תודה על ההסבר המפורט.
|
חזרה לפורום |
|
|