הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2010 6:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף . עם תוכן  אני אבדוק את מה שאתה אומר....
נושא: אני אבדוק את מה שאתה אומר.... תאריך: 4/4/2010 6:37:00 PM
מחבר/ת: אסף .

יכול להיות שזה נגע מכיוון שזאת הייתה תחילת הצלבה...
האופניים הם חדשות ולכן עוד לא רכבתי עליהם יותר מדי כדי לבדוק את העניין.
אבל תודה על ההסבר המפורט.


חזרה לפורום