טקסט הודעת פורום
4/5/2010 1:10:00 PM
איתן ברמן
אם הבולם שלך לא יודע לקבל בלמי חישוק
נושא:
אם הבולם שלך לא יודע לקבל בלמי חישוק
תאריך:
4/5/2010 1:10:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אז אתה חייב בלמי דיסק.
ולפייק אין חיבורים של בלמי חישוק.
דרך אגב - לקחת בחשבון שלפייק יש ציר 20מ"מ?
חזרה לפורום