הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2010 1:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אם הבולם שלך לא יודע לקבל בלמי חישוק
נושא: אם הבולם שלך לא יודע לקבל בלמי חישוק תאריך: 4/5/2010 1:10:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אז אתה חייב בלמי דיסק.
ולפייק אין חיבורים של בלמי חישוק.

דרך אגב - לקחת בחשבון שלפייק יש ציר 20מ"מ?


חזרה לפורום