טקסט הודעת פורום
4/5/2010 3:05:00 PM
michael kh
שאלה בקשר לבולם DART 2
נושא:
שאלה בקשר לבולם DART 2
תאריך:
4/5/2010 3:05:00 PM
מחבר/ת:
michael kh
מה זה בכיוון השני RELOAD מעל רגל שמאל?
למה כיוונו?
חזרה לפורום