הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2010 3:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  michael kh עם תוכן  שאלה בקשר לבולם DART 2
נושא: שאלה בקשר לבולם DART 2 תאריך: 4/5/2010 3:05:00 PM
מחבר/ת: michael kh

מה זה בכיוון השני RELOAD מעל רגל שמאל?
למה כיוונו?


חזרה לפורום