נושא: שברתי את הפלסטיק של ידית המעביר הילוכים SHIMANO XT תאריך: 4/5/2010 5:10:00 PM
מחבר/ת: adam guy
מדובר בידית של ברקס הידראולי והילוכים ביחידה אחת מדגם. Shimano ST-M766 XT Dual Control Disc Shift/Brake Lever 9 Speed Set כפי שניתן לראות בתמונה נשבר פלסטיק חיפוי... השאלה שלי היא: 1. האם ניתן לרכוש / להשיג את הפלסטיק הזה בלבד. ואם כן איפה? 2. האם אכן מדובר רק בפילוי או שהוא משמש לעיגון חלקים פנימיים במנגנון? 3. האם ניתן לפרק אותו (הוא מוחזק עי שני ברגים) להדביק אותו ולהחזיר? או שעדיף להחליפו. להלן לינקים לתמונות: http://www.mypicx.com/04052010/my_broben_shimano/ תודה מראש למגיבים. וחג שמח.
|