הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2010 5:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  adam guy עם תוכן  שברתי את הפלסטיק של ידית המעביר הילוכים SHIMANO XT
נושא: שברתי את הפלסטיק של ידית המעביר הילוכים SHIMANO XT תאריך: 4/5/2010 5:10:00 PM
מחבר/ת: adam guy

מדובר בידית של ברקס הידראולי והילוכים ביחידה אחת מדגם.
Shimano ST-M766 XT Dual Control Disc Shift/Brake Lever 9 Speed Set
כפי שניתן לראות בתמונה נשבר פלסטיק חיפוי...
השאלה שלי היא:
1. האם ניתן לרכוש / להשיג את הפלסטיק הזה בלבד. ואם כן איפה?
2. האם אכן מדובר רק בפילוי או שהוא משמש לעיגון חלקים פנימיים במנגנון?
3. האם ניתן לפרק אותו (הוא מוחזק עי שני ברגים) להדביק אותו ולהחזיר? או שעדיף להחליפו.
להלן לינקים לתמונות:
http://www.mypicx.com/04052010/my_broben_shimano/
תודה מראש למגיבים.
וחג שמח.


חזרה לפורום