נושא: נמצא : גלגל BONTRAGER מיותם בדרום תל אביב תאריך: 4/5/2010 6:32:00 PM
מחבר/ת: rotem
שלום
אני גר בדרום תל אביב בשכונת שפירא, היום מצאתי זרוק ליד הבית שלי את הגלגל שמצורף בבתמונה, ברור לי שזה נגנב מאופניים לא קשורות כהלכה ומכוון שלא מדובר בגלגל סתמי של 50 שקל אלא גלגל טיובלס דיסק יוקרתי שבטח מישהו מאוד יירצה לקבל בחזרה אשמח אם תשאלו את החברים שלכם שגרים באיזור התחנה המרכזית שאם אבד להם גלגל שייצרו קשר
|