הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2010 7:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר טמיר עם תוכן  ולגביי משלוח מארה"ב
נושא: ולגביי משלוח מארה"ב  תאריך: 4/5/2010 7:03:00 PM
מחבר/ת: שחר טמיר

מישהו יודע איך מחייבים משלוח של אופניים בארץ ?
אם שולחים לי אותם בדואר על מה אני משלם, האם רק את המע"מ
או במקרה כזה גם מכס ?


חזרה לפורום