טקסט הודעת פורום
4/5/2010 7:03:00 PM
שחר טמיר
ולגביי משלוח מארה"ב
נושא:
ולגביי משלוח מארה"ב
תאריך:
4/5/2010 7:03:00 PM
מחבר/ת:
שחר טמיר
מישהו יודע איך מחייבים משלוח של אופניים בארץ ?
אם שולחים לי אותם בדואר על מה אני משלם, האם רק את המע"מ
או במקרה כזה גם מכס ?
חזרה לפורום