הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2010 9:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון לוי עם תוכן  צביעת חישוקים ונדנדה
נושא: צביעת חישוקים ונדנדה תאריך: 4/5/2010 9:53:00 PM
מחבר/ת: דורון לוי

נכנס לי ג´וק לצבוע את החישוקים ואת הנדנדה של הבולם לאדום. הבעיה לגבי החישוקים כי השאלה איך אני מפרק את הסיחים ואחר כך מחזיר אותם.

האם כדאי להכנס להרפתקה הזו?

אנא תגובות מנסיונות שלכם

תודה



חזרה לפורום