הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2010 10:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  adam guy עם תוכן  בריחת שמן ממזלג ROCK SHOX REVOLUTION
נושא: בריחת שמן ממזלג ROCK SHOX REVOLUTION תאריך: 4/5/2010 10:10:00 PM
מחבר/ת: adam guy

לאחר שהנחתי את האופניים הפוך למשך יומיים דלף כ 20cc - 40cc של שמן. כיום אני יודע שזו הסיבה שאין לאחסן אופניין הפוך....
האם יש צורך להגיע לטכנאי לצורך מילוי השמן החסר?


חזרה לפורום