טקסט הודעת פורום
| 4/5/2010 10:10:00 PM |
|
נושא: בריחת שמן ממזלג ROCK SHOX REVOLUTION תאריך: 4/5/2010 10:10:00 PM
מחבר/ת: adam guy
לאחר שהנחתי את האופניים הפוך למשך יומיים דלף כ 20cc - 40cc של שמן. כיום אני יודע שזו הסיבה שאין לאחסן אופניין הפוך.... האם יש צורך להגיע לטכנאי לצורך מילוי השמן החסר?
|
חזרה לפורום |
|
|