הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2010 2:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף ח עם תוכן  תודה איתן. זו גם הנטיה שלי...
נושא: תודה איתן. זו גם הנטיה שלי... תאריך: 4/6/2010 2:19:00 AM
מחבר/ת: אסף ח

לגבי שדרוג הבולם.
ה-GT מגיעים עם בולם 140 ורוב השימוש שלי באופניים הוא XC.


חזרה לפורום