טקסט הודעת פורום
4/6/2010 2:19:00 AM
אסף ח
תודה איתן. זו גם הנטיה שלי...
נושא:
תודה איתן. זו גם הנטיה שלי...
תאריך:
4/6/2010 2:19:00 AM
מחבר/ת:
אסף ח
לגבי שדרוג הבולם.
ה-GT מגיעים עם בולם 140 ורוב השימוש שלי באופניים הוא XC.
חזרה לפורום