הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2010 6:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  עם 140 מ"מ יש להם גיאומטריה ידידותית לדיווש
נושא: עם 140 מ"מ יש להם גיאומטריה ידידותית לדיווש תאריך: 4/6/2010 6:00:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אותו חבר שלי עשה איתם המון XC, ומעולם לא חשב על הנמכה של הבולם.
היום הוא עם הסאנקשן, שיש להם גיאומטריה דומה אבל מהלך משתנה 160-120. אחרי מספר חודשים נמאס לו מהזבל של מרזוקי שהגיע על האופניים, ומכיון שלא השתמש בשינוי המהלך החליף אותו בפוקס ואנילה 160מ"מ מהלך. הוא עדיין עושה איתם הרבה XC...

אם יש לך תקציב לשידרוג, אני האחרון שיתנגד, אבל רובנו סופרים את השקלים, והשידרוג הזה יעלה לך לא מעט, ובסופו של דבר לא יתרום הרבה, לדעתי. אני לא אוהב בולמי אויר ליניאריים, אפילו של פוקס...


חזרה לפורום