הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2010 6:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני לא מבין את השאלה
נושא: אני לא מבין את השאלה תאריך: 4/6/2010 6:15:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם זה PRELOAD - מדובר בעומס קפיץ ראשוני, שאמור להיות מכוון לפי משקל הרוכב וסגנון הרכיבה.

ואני לא מבין מה זה "בכיוון השני" - מהו הכיוון הראשון?


חזרה לפורום