טקסט הודעת פורום
| 4/6/2010 6:15:00 PM |
|
נושא: אני לא מבין את השאלה תאריך: 4/6/2010 6:15:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם זה PRELOAD - מדובר בעומס קפיץ ראשוני, שאמור להיות מכוון לפי משקל הרוכב וסגנון הרכיבה.
ואני לא מבין מה זה "בכיוון השני" - מהו הכיוון הראשון?
|
חזרה לפורום |
|
|