הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2010 6:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מה מפריע לך לקפוץ איתם מטר וחצי כמו שהם?
נושא: מה מפריע לך לקפוץ איתם מטר וחצי כמו שהם? תאריך: 4/6/2010 6:19:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

את זה תחליף...

לא ברור לי מה המשקל שלך, כמה פעמים ביום אתה קופץ ממטר וחצי, ולמה אתה קורא רכיבה אגרסיבית - אבל אישית לא הייתי קופץ עם אופניים כאלה מגבהים כאלה על בסיס קבוע ולאורך זמן.


חזרה לפורום