טקסט הודעת פורום
| 4/6/2010 6:19:00 PM |
|
נושא: מה מפריע לך לקפוץ איתם מטר וחצי כמו שהם? תאריך: 4/6/2010 6:19:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
את זה תחליף...
לא ברור לי מה המשקל שלך, כמה פעמים ביום אתה קופץ ממטר וחצי, ולמה אתה קורא רכיבה אגרסיבית - אבל אישית לא הייתי קופץ עם אופניים כאלה מגבהים כאלה על בסיס קבוע ולאורך זמן.
|
חזרה לפורום |
|
|